| Motor |
Subaru Leon |
| Počet válců / uspořádání |
4 / boxer |
| Výkon / točivý moment |
... (odkaz na graf bude časem doplněn) |
| Válce |
Litina, DTR |
| Písty |
Kované DTR, čepy DTR |
| Ojnice |
Původní, úprava DTR |
| Hlavy |
2-ventily / válec, vačky a časování DTR, těsnění Cu DTR |
| Ventilový rozvod |
OHC, ozubený řemen |
| Rozvod oleje |
DTR, 15 bar. |
| Olej |
Denicol Ricin 2,2 l |
| Ložiska |
Kluzná 3-vrstvá |
| Přeplňování |
Kompresor DTR lopatkový, 1,2 bar. |
| Palivo |
Methanol |
| Příprava směsi |
Karburátory 3x SU 45 mm |
| Zapalování |
Programovatelné - Ignitech Sparker Racing |
| Svíčky |
Champion N-S50I |
| Primární převod |
Ozubený řemen 1600 x 90 mm Contitec |
| Spojka |
Odstředivá DTR, lamely Diafrikt |
| Převodovka |
DTR, 4-rychlostní |
| Převodový olej |
Denicol 0,6 l |
| Řazení |
Elektro-pneumatické Festo |
| Sekundární převod |
Řetěz EK 630 |
| Rám |
Trubkový DTR |
| Vidlice |
Ducati UpSide-Down |
| Brzda přední / zadní |
Brembo 4-pístková / Brembo 2-pístková |
| Přední kolo / pneu |
Al 18“ / MT 2.50 - 18 |
| Zadní kolo / pneu |
Al 15“ / MT 29.0 / 11.0 - 15 |
| Kapotáž |
Laminátová DTR |
| Hmotnost včetně náplní |
235 kg |